Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Wil je bijvoorbeeld advies of extra uitleg over de producten? Of heb je vragen over je bestelling? Of het nu gaat om huidklachten of het inzetten van je Spaarpunten; we helpen je graag. Kijk hier hoe je onze huidtherapeuten en -deskundigen kunt bereiken. Hieronder vind je alvast een overzicht van antwoorden op vragen die we vaak krijgen. Misschien staat jouw vraag er wel bij?

Veelgestelde vragen

Producten en gebruik
Kan ik ook samples of proefverpakkingen kopen?

Wil je goed kunnen zien wat de producten van Dr. Jetske Ultee doen voor jouw huid? Neem hiervoor dan de tijd, bouw de producten langzaam op en laat je huid wennen aan de hoge concentraties werkzame stoffen. Dat lukt het beste met onze gewone verpakkingen. Wij zijn ervan overtuigd dat de producten van Dr. Jetske Ultee zelfs door de meest gevoelige huid worden verdragen en durven te zeggen dat bijna iedere huid baat heeft bij onze verzorging. Mocht je toch niet goed reageren op de producten, of je bent vanwege een andere reden niet tevreden, dan mag je altijd contact opnemen met de Klantenservice. Dan krijg je het aankoopbedrag gewoon terug. 

Van de Foundation hebben we wél een proefverpakking. Zo kun je kijken welke kleur het beste bij je huid past. Bekijk hier de Foundation Sample.

Ga direct naar Huidverzorging | Zonnebrandcrèmes  | Make-up 

 

Welke producten zijn het meest geschikt voor mijn huid?
Om erachter te komen welke producten geschikt zijn voor jouw huid, kun je onze online huidanalyse doen. Je weet hierna wat je huidtype is, hoe je je huid moet verzorgen en welke producten Dr. Jetske Ultee adviseert. Heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met een van onze huiddeskundigen op de Klantenservice.
 
Kan ik de producten gebruiken tijdens de zwangerschap?
Bijna alle producten van Dr. Jetske Ultee kunnen gewoon tijdens de zwangerschap gebruikt worden. Een uitzondering hierop vormt het Vitamin A Serum; hiervoor geldt een apart advies. Een hoge concentratie vitamine A moet je vermijden als je in verwachting bent. Dit kan schadelijk zijn voor de ongeboren vrucht. Inname van bepaalde geneesmiddelen met de stof en vitamine A-supplementen worden daarom afgeraden tijdens de zwangerschap. Hoewel voor cosmetische antiverouderingscrèmes met vormen van vitamine A zoals het Serum geen medische waarschuwing geldt, adviseren wij toch het zekere voor het onzekere te nemen en dit product niet te gebruiken tijdens de zwangerschap en/of borstvoeding. Vrouwen die nog niet wisten dat ze zwanger waren, en het Serum in die eerste periode van de zwangerschap op hun huid hebben gebruikt, hoeven zich echter geen zorgen te maken. 

Houd je huid trouwens altijd extra goed in de gaten als je in verwachting bent; deze kan nu toch wat gevoeliger zijn. Mocht je merken dat je reageert op een van de producten, doe dan een stapje terug. Laat bijvoorbeeld een dag zitten tussen het gebruik. Bescherm je huid daarnaast (extra) goed tegen de zon.
 
Zijn de producten dierproefvrij en 'vegan'?
In Nederland mag cosmetica gelukkig al heel lang niet meer worden getest op dieren. De huidverzorgingsproducten van Dr. Jetske Ultee zijn verder vrij van ingrediënten gewonnen uit dode of levende dieren of andere producten van dierlijke oorsprong. Over dit onderwerp is trouwens nog meer te vertellen. In deze blog lees je alles over cosmeticaclaims zoals ‘dierproefvrij’ en ‘vegan’, maar ook over andere verpakkingsbeloften en waarom deze soms zo misleidend zijn.  

Wil je graag nog wat meer weten over de stoffen die onze producten bevatten, en wat ze precies voor je huid doen? Op alle productpagina’s vind je een mooi overzicht van de gebruikte ingrediënten en hun werking.

 

Bevatten de producten tarwe, gluten of soja?

De producten van Dr. Jetske Ultee zijn vrij van gluten. Op de Moisturizer na zijn ook alle producten vrij van tarwe. De beide Moisturizers bevatten het ingrediënt hyaluronzuur (sodium hyaluronate), en dat is afkomstig uit tarwe. Hoewel nooit bewezen is dat cosmetica bijdraagt aan de verergering van klachten bij tarwe-overgevoeligheid, bestaat er in theorie natuurlijk een kans dat je tarwe binnenkrijgt (opeet) via huidverzorging. Ons advies is om producten sowieso eerst aan de binnenkant van de arm uit te proberen. Mocht je daar goed op reageren, probeer het dan pas op je gezicht.

Voor soja geldt hetzelfde. Verschillende producten van Dr. Jetske Ultee bevatten ingrediënten afkomstig uit soja. Voor vragen hierover kun je terecht bij Klantenservice.

 

Kan ik met alle producten tegelijk beginnen?
Dr. Jetske Ultee gaat uit van een zogeheten 5 Stappenplan voor de huid. Naast vijf milde en bewezen basisproducten voor de dagelijkse verzorging, zijn er aanvullende producten zoals de Repair Cream en het Vitamin A Serum. In de Bijsluiter staat voor ieder product stap voor stap uitgelegd hoe je deze het beste kunt gebruiken en in welke volgorde. Het is daarbij belangrijk dat je de producten langzaam opbouwt. Dat heeft te maken met de hoge concentraties werkzame ingrediënten. Soms moet je huid daar aan wennen. In de Bijsluiter lees je bijvoorbeeld dat je pas met de Exfoliant of het Serum moet starten als je huid goed reageert op de andere producten. Begin dan eerst rustig met twee of drie keer per week smeren.


Heb je nog vragen of kom je er niet goed uit? We helpen je graag. Neem gerust contact op met onze huiddeskundigen via de Klantenservice.

 

Na het gebruik van de producten tintelt mijn huid. Is dit erg?
Het is verstandig om producten voor gebruik eerst even te testen op de binnenkant van je onderarm. Als je huid goed reageert (dat betekent dat er geen roodheid of irritatie optreedt) kan je de producten vervolgens op je gezicht gaan proberen. Door het gebruik van hoge concentraties werkzame ingrediënten als antioxidanten kan de huid even tintelen. Bouw het gebruik daarom langzaam op. In de bijsluiter staat voor ieder product stap voor stap uitgelegd hoe je dat het beste kunt doen. Heb je nog vragen of mocht je huid niet goed reageren, neem dan contact op met onze huiddeskundigen bij de Klantenservice.
Waarom wordt er geen onderscheid gemaakt in producten voor de jonge en rijpere huid?
Dr. Jetske Ultee adviseert in de eerste plaats te kijken naar de behoefte van de huid, en niet zozeer naar de leeftijd. Een jonge, droge huid heeft in principe dezelfde verzorging nodig als de wat rijpere, droge huid. Als je het lastig vindt om te bepalen welke producten het meest geschikt zijn voor jouw huid, kan je onze uitgebreide online huidanalyse. Je kunt ook contact opnemen met een van de huiddeskundigen via de Klantenservice.
 
Ik krijg de Exfoliant 1% salicylzuur geadviseerd, maar ik heb geen vette huid. Hoe kan dit?

Het komt voor dat je producten van de verschillende lijnen geadviseerd krijgt. Dat gebeurt inderdaad vaak bij de Exfoliant. Waarschijnlijk heb je dan een gevoelige huid. De Exfoliant 1% salicylzuur wordt over het algemeen door alle huidtypen goed verdragen, ook door de gevoelige huid. De Exfoliant 8% glycolzuur dringt dieper in de huid door en geeft daarom bij een gevoelige huid iets meer kans op irritatie. Dit is de reden dat Dr. Jetske Ultee, ondanks dat je geen vette huid hebt, de Exfoliant 1% salicylzuur adviseert.

 

Hoe lang zijn de producten houdbaar?
De producten van Dr. Jetske Ultee zijn in principe na openen 12 maanden houdbaar. Omdat de Moisturizer de meeste werkzame ingrediënten in hoge concentraties bevat, geldt daarnaast nog een uiterste datum die onderop de flacon te vinden is. Ligt deze datum verder in de toekomst dan 12 maanden? Houd dan alsnog aan dat het product 12 maanden houdbaar is. Ligt de datum minder ver in de toekomst dan 12 maanden? Dan kun je die vermelding aanhouden als uiterste datum voor gebruik.

Verder is de Concealer na openen 18 maanden houdbaar.
Hoe kan ik de producten het beste bewaren?
De meeste producten van Dr. Jetske Ultee kan je gewoon bewaren op kamertemperatuur. Voor de Moisturizers, het Vitamin A Serum en de Repair Cream is een koele omgeving het beste. Heb je een van deze producten op voorraad? Duurt het misschien nog even voordat je ze gaat gebruiken? Bewaar de producten dan het liefst op een koele plaats, bijvoorbeeld in de koelkast. Op die manier blijven de actieve stoffen in optimale conditie en loopt de werkzaamheid niet ongemerkt terug.
 
Zijn de producten veilig en duurzaam ontwikkeld?
Het is voor Dr. Jetske Ultee niet alleen belangrijk dat alle producten die worden ontwikkeld, veilig zijn voor de huid. We kijken ook naar de veiligheid voor onze natuur. Hoewel wij misschien maar een heel klein plekje innemen in dat verhaal, proberen we toch op elk vlak – van ingrediënt tot productieproces en verzending – de meest duurzame oplossing te kiezen.

 

Onze verzenddozen en ander papier

Zo zijn we de afgelopen tijd best heel druk bezig geweest met onze verpakkingen. Om te beginnen met de dozen waarin de producten worden verstuurd, maar ook met het vulmateriaal daarvan. Op de dozen zie je als het goed is het keurmerk FSC. Die afkorting staat voor Forest Stewardship Council en staat voor verantwoord bosbeheer. Dat wil zeggen dat ons karton en papier gemaakt zijn van hout dat is geproduceerd volgens strenge regels. Regels die onder meer gaan over legale houtkap, bescherming van de natuur en over de rechten en het welzijn van de lokale bevolking en arbeiders. Op de website die je onder het logo ziet staan, kun je hierover nog veel meer informatie lezen (www.fsc.org).

 

Nieuwe opvulchips

We hebben pas ook gekozen voor ander vulmateriaal voor in de dozen. De ‘schuimpjes’ die we nu gaan gebruiken, zijn namelijk weer een beetje liever voor ons milieu. Ze zijn gemaakt van biomaïs. De opvulchips (de vormpjes lijken een beetje op chips) zijn composteerbaar (volgens het certificaat US ASTM D6400, www.astm.org en de Europese normen EN 13432, www.european-bioplastics.org). In contact met water of vocht, zal het materiaal direct afbreken. Je mag de chips daarom ook gewoon samen met het biologisch afval weggooien. Een ander aardig punt om erover te vermelden, is dat de chips zo licht zijn, dat ze bij het transport uiteindelijk voor brandstofbesparing zouden moeten zorgen.

 

Welke verpakkingen zijn recyclebaar?

Veel van onze productverpakkingen zijn recyclebaar. Die flessen mogen daarom gewoon bij het plastic afval. Dat geldt alleen niet voor de Concealer, Bronzer, Powder en de beide Serums. Die moet je dus even apart weggooien.

 

The New Plastics Economy

Dr. Jetske Ultee heeft recent The New Plastics Economy Global Commitment van de Ellen MacArthur Foundation ondertekend. Een wereldwijd initiatief dat als doel heeft dat er in 2025 alleen nog maar plastics worden gebruikt die volledig recyclebaar, herbruikbaar of composteerbaar zijn. In die ‘nieuwe plastic economie’ belandt er straks geen plastic meer in het milieu, maar gebruiken we de verpakkingen en andere materialen gewoon steeds opnieuw. Een mooi streven, waaraan dr. Jetske Ultee graag wil meewerken.

 

Groene postbezorging

En het laatste nieuws: we versturen onze pakketjes via PostNL inmiddels CO2-neutraal. Dat houdt in dat we onze CO2-uitstoot helpen compenseren door samen met PostNL te investeren in duurzame projecten. Het principe: hoe meer pakketjes, hoe groter onze bijdrage.

Mijn account
Hoe maak ik een account aan?

Je kunt op onze website een account aanmaken door links bovenin op ‘mijn account’ te klikken. Onder ‘nieuwe klanten’ klik je op ‘account aanmaken’. Na het invullen van je gegevens klik je op ‘verstuur’ en is jouw account aangemaakt. Je krijgt hiervan per e-mail nog een bevestiging. Maak hier direct een account aan.

Wat kan ik zien in mijn account?
Met een eigen account kun je het betalingsproces sneller doorlopen en vind je een overzicht van onder meer jouw eerder geplaatste bestellingen, Spaarpunten en opgeslagen huidanalyses. Mocht je gebruik willen maken van het spaarpuntensysteem, dan moet je een account aanmaken via onze website. Je kunt overigens gewoon een bestelling plaatsen zonder een account.
  
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Als je je wachtwoord bent vergeten, vul je onder ‘geregistreerde klanten’ het e-mailadres in waarmee je je ooit hebt aangemeld. Vervolgens klik je op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan van ons een e-mail om je wachtwoord te resetten.
 
Ik wil mijn wachtwoord wijzigen
Nadat je bent ingelogd, kun je onder ‘inloggegevens’ je wachtwoord wijzigen. Na het opslaan van je nieuwe wachtwoord kan je dit direct gaan gebruiken.
 
Mijn wachtwoord werkt niet
Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via onze website. Het is altijd belangrijk het wachtwoord direct vanuit de e-mail te kopiëren en te plakken in het daarvoor bestemde vakje.
 
Hoe kan ik gebruikmaken van het spaarsysteem?
Je ontvangt Spaarpunten bij een aankoop van producten in onze webshop. Je ontvangt per euro één Spaarpunt. De punten worden geregistreerd via jouw persoonlijke account. Het is dus belangrijk dat je deze aanmaakt voordat je je bestelling plaatst om gebruik te kunnen maken van het spaarsysteem. 

Wanneer je 100 Spaarpunten hebt opgebouwd, mag je ze gaan inzetten. Per 100 Spaarpunten krijg je €3,- korting. Het is niet mogelijk de punten eerder te gebruiken. Spaarpunten kan je in de laatste stap van het bestelproces invoeren. Dat kan alleen wanneer je ingelogd bent.

De punten kunnen niet gebruikt worden voor het non-profitproduct Suncover, de Foundationkaart of voor verzendkosten.

Maak hier direct je account aan. 

A: Je kunt alleen Spaarpunten inzetten wanneer je bent ingelogd

B: Kies bij ‘’Betaling’’ voor ‘'Betalen met Spaarpunten’’

 

Verzending en levering
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Als je via onze webshop op een werkdag voor 23.30 uur een bestelling plaatst, wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Doorgaans ontvang je je producten dan de volgende dag. Als je op een werkdag ná 23.30 uur een bestelling plaatst, wordt deze de volgende dag verzonden. Bestellingen tussen vrijdag 23.30 uur en zondag 17.00 uur worden maandag bezorgd. Bestel je op zondag na 17.00 uur? Dan heb je je pakket dinsdag in huis.

 

Let op: rond de feestdagen (en Black Friday) kan het iets langer duren voordat je pakketje is bezorgd.

 

Wat zijn de kosten voor verzending van mijn bestelling?
Alle verzendingen in Nederland zijn gratis. 

Avondbezorging

Voor de mogelijkheid om in de avond je bestelde producten thuis te laten bezorgen, rekenen we €2,00 verzendkosten.

Same Day Delivery

Op weekdagen tot 11.30 uur kan je gebruikmaken van de optie Same Day Delivery. Je ontvangt je producten dan nog dezelfde dag tussen 16.00 uur en 22.00 uur. De extra kosten voor deze service zijn €3,95. Deze optie is alleen mogelijk voor adressen in Nederland (en uitgezonderd de Waddeneilanden).

 

Ik woon niet in Nederland of België. Kan ik dan wel bestellen?
Ook buiten Nederland en België leveren we onze producten. Zo kun je op de afrekenpagina kiezen voor heel veel Europese landen. Mocht het land van je keuze er niet tussen staan, neem dan contact op met onze Klantenservice. We maken dan handmatig een factuur voor je, en nadat we de betaling hebben ontvangen, verzenden we je bestelling.  
Ik heb geen internetbankieren en geen creditcard
Je kunt contact opnemen met onze Klantenservice. We kunnen handmatig een factuur voor je maken. Nadat we de betaling hebben ontvangen, versturen we je bestelling.
 
Kan ik de producten ook ergens anders kopen?
De producten van Dr. Jetske Ultee zijn alleen verkrijgbaar via onze webshop.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Je ontvangt van ons per e-mail de track-and-tracecode van jouw bestelling. Controleer hiervoor ook de map met ongewenste e-mail. Met de traceercode kan je in de gaten houden wanneer jouw bestelling wordt aangeboden Op maandag t/m vrijdag geldt: voor 23.30 uur besteld, morgen in huis. Bestellingen tussen vrijdag 23.30 uur en zondag 17.00 uur worden op maandag bezorgd. Bestel je op zondag na 17.00 uur? Dan heb je je pakket dinsdag in huis.

 

Let op: rond de feestdagen (en Black Friday) kan het iets langer duren voordat je pakketje is bezorgd.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Wat vervelend dat je de bestelling niet ontvangen hebt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. De Klantenservice lost dit graag voor je op. Stuur je een berichtje?
 
Mijn bestelling klopt niet
Wat vervelend dat je bestelling niet klopt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. De Klantenservice lost dit graag voor je op. Stuur je een berichtje?

Kan ik een bestelling annuleren of aanpassen?
We werken met een geautomatiseerd systeem waardoor het mogelijk is elke dag bestellingen te verzenden. Hierdoor heb je jouw producten snel in huis. Het is niet mogelijk een afgeronde bestelling aan te passen of te annuleren. Controleer je bestelling daarom goed voordat je deze afrondt.
Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten afleveren?
Als je kiest voor 'Gratis afhalen', dan is het mogelijk je bestelling te laten afleveren op je eigen adres, een ander adres of een PostNL-locatie (Pakje Gemak-punt) bij jou in de buurt. 

Bestel je de producten bijvoorbeeld voor iemand anders? Of wil je graag iemand verrassen? Haal dan na het invullen van je eigen factuuradres het vinkje weg bij de optie ‘verzenden naar hetzelfde adres’. Je kunt dan een ander bezorgadres opgeven.

Wil je je pakket graag zelf ophalen bij een PostNL-locatie? Zorg dan dat het vinkje bij de optie ‘verzenden naar hetzelfde adres’ is ingevuld. Ga naar stap 2 (verzending) in het bestelproces. Klik op ‘meer bezorgtijden en ophaalpunten’. Dan verschijnt een lijst met opties bij jou in de buurt.

Je kunt ook een postcode elders in Nederland opgeven. Dat doe je door op ‘Kies een ander ophaalpunt’ te klikken en een postcode in te voeren in het scherm met het plattegrondje.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen bij het Pakje Gemak-punt?
Kies je voor levering door PostNL, dan kun je je producten laten versturen naar een zogeheten Pakje Gemakje-Punt. Je ontvangt van ons per e-mail een track-and-tracecode. Met deze traceercode kan je in de gaten houden wanneer jouw bestelling geleverd wordt. Daarnaast ontvang je van PostNL een e-mail op het moment dat jouw bestelling afgehaald kan worden bij het Pakje Gemak-punt.
 
Kan ik mijn bestelling op een ander tijdstip of een andere dag laten afleveren?
Kies op de Afrekenpagina bij Stap 2 voor 'Gratis bezorgen'. Via de 'dropdown' kun je aangeven wanneer je jouw pakketje wilt ontvangen.   

Same Day Delivery is ook mogelijk

Op weekdagen tot 12.00 uur kan je gebruik maken van de optie Same Day Delivery. Je maakt dan gebruik van vervoerder Trunkrs. Je ontvangt je producten dan nog dezelfde dag tussen 16.00 uur en 22.00 uur. De extra kosten voor deze service zijn €3,95. Deze optie is alleen mogelijk voor adressen in Nederland (en uitgezonderd de Waddeneilanden).

 

Hoe kan ik betalen?
Het is mogelijk met iDeal, Mastercard, Visa, Maestro, Paypal, MisterCash en Klarna te betalen via onze webshop.
Hoe ontvang ik mijn factuur?
Als de betaling is verlopen via iDeal, Mastercard, Visa, Maestro, Paypal en MisterCash, dan ontvang je direct na je bestelling een bevestiging via je e-mail met daarbij de factuur. Je ontvangt van ons niet ook nog een papieren factuur.

Als je kiest voor een betaling achteraf via Klarna, dan ontvang je na je bestelling alleen een bevestiging in je e-mail. Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je via Klarna digitaal een factuur met een verzoek tot betaling binnen 14 dagen.

 

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

De verzenddoos met maisschuimpjes waarin onze producten verzonden worden, is gemaakt van recyclebare, milieuvriendelijke materialen.

 

Wat zijn de kosten voor verzending van mijn bestelling?

Alle verzendingen in België zijn gratis.

 

Hoe kan ik betalen?

Het is mogelijk met MisterCash, VISA, Mastercard, Paypal, iDEAL en Maestro te betalen via onze webshop.

 

Hoe ontvang ik mijn factuur?

Als de betaling is verlopen via MisterCash, VISA, Mastercard, Paypal, iDEAL of Maestro, dan ontvang je direct na je bestelling een bevestiging via je e-mail met daarbij de factuur. Je ontvangt van ons niet ook nog een papieren factuur.

 

Verzenden jullie ook naar het Verenigd Koninkrijk?

Ja, maar houd er rekening mee dat je invoerrechten moet betalen. Zo betaal je bij een order van 100 Euro minimaal 40 euro voor een invoerdocument en ongeveer 20 euro btw. Deze kosten betaal je later. Deze zijn niet inbegrepen bij de bestelling of bij de verzendkosten.

 

Hoeveel douanekosten en belasting betaal ik bij verzending naar het Verenigd Koninkrijk?

Bij een order van 100 euro betaal je minimaal 40 euro voor een invoerdocument en ongeveer 20 euro btw. Deze kosten betaal je later. Deze zijn dus niet inbegrepen bij de bestelling of bij de verzendkosten.

 

Verzenden jullie ook naar de Canarische Eilanden, Madeira, en andere meer afgelegen eilanden die horen bij bijvoorbeeld het Verenigd Koninkrijk, Portugal, Griekenland en Spanje?

Ja, daar we verzenden we ook naartoe. Maar houd er rekening mee dat je mogelijk extra verzendkosten moet betalen. Deze kosten komen boven op de verzendkosten die je al hebt betaald bij het afronden van je bestelling. Als dit voor jou geldt, dan ontvang je – voordat we je pakketje versturen – een extra factuur.  

 

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Dr. Jetske Ultee werkt in Nederland samen met twee vervoerders, PostNL en Trunkrs.

 

Hoe werken de verschillende vervoerders

Bij PostNL geldt: maandag t/m vrijdag voor 23.30 uur besteld, is morgen in huis. Bestellingen tussen vrijdag 23.30 uur en zondag 17.00 uur worden maandag bezorgd. Bestel je op zondag na 17.00 uur? Dan heb je je pakket dinsdag in huis. Het is mogelijk om je bestelling later te laten bezorgen of te versturen naar een afhaalpunt.

 

Trunkrs kan producten die voor 11.30 uur zijn besteld dezelfde dag nog bezorgen. Hiervoor worden wel kosten gerekend.

 

Retourneren en ruilen
Krijg ik mijn geld terug als ik de producten niet fijn vind?

We durven te zeggen dat bijna iedereen baat heeft bij de producten. Mocht je huid toch niet goed reageren op de door jou bestelde producten, of ben je vanwege een andere reden niet tevreden, dan mag je altijd contact opnemen met de Klantenservice. Die meldt je retour aan in het systeem en zorgt ervoor dat het aankoopbedrag zo snel mogelijk op je rekening staat.

Ik heb een verkeerd/beschadigd/defect product ontvangen
Wat vervelend dat je bestelling niet in orde was. Dit lost de Klantenservice graag voor je op. Als je een verkeerd product ontvangen hebt, krijg je kosteloos alsnog het juiste product toegestuurd. Ook als een product na ontvangst beschadigd of defect blijkt te zijn, ontvang je gratis een nieuw product.
Hoe kan ik een product of mijn bestelling terugsturen?
Je kunt je bestelling terugsturen door eerst even contact op te nemen met de Klantenservice. Die meldt je retour aan en zorgt ervoor dat het aankoopbedrag zo snel mogelijk op je rekening staat.

Zie je niet wat je zoekt?

Neem contact op met een van onze huiddeskundigen

Maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 22:00

Zaterdag en zondag van 10:00 tot 22:00

Dr. Jetske Ultee
Like being first?

Blijf op de hoogte via de nieuwsbrief